برنده بلیط رایگان بیزینس کلاس از هواپیمایی قطر شوید!

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

هواپیمایی قطر، برنده جایزه بهترین خط هوایی جهان در سال 2014، در حال برگزاری کمپینی آنلاین مخصوص کاربران ایرانی است. این کمپین به مناسبت افتتاح سرویس های ویژه مخصوص ایران راه اندازی شده است و شرکت کنندگان شانس برنده شدن سه بلیط کلاس تجاری (بیزینس کلاس) به مقصد دلخواه خود را دارند.

 

برنده بلیط رایگان بیزینس کلاس از هواپیمایی قطر شوید
 

برای شرکت در کمپین کافی است بهوب سایت winwithqatarairways.com بروید و مراحل مورد نیاز را طی کنید. توجه داشته باشید که برای بالابردن شانس برنده شدن، کافی است که بعد از ثبت نام، لینک اختصاصی خودتان را از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای پیام رسان (مانند Viber) برای دوستانتان ارسال کنید و آن‌ها را به شرکت در کمپین تشویق کنید.

 این کمپین به مدت 45 روز برقرار است و برندگان در میانه اسفند ماه 1393 معرفی می شوند. برای مشاهده وب سایت کمپین و شرکت در قرعه کشی به این صفحه مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده وب سایت رسمی هواپیمایی قطرکه در آن شروع کمپین اعلام رسمی شده است نیز به این صفحه مراجعه کنید.

 
 








 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: